Čo všetko bude ešte moderné?
Ak sa pýtate, pokiaľ je táto spoločnosť schopná zájsť, vedzte, že je to naozaj beh na dlhú trať. Už dávno neplatí, že veci musia byť v prvom rade funkčné. Ich kvalita ale aj cena je odsúvaná na bok, aby sme si mohli vďaka jej značke urobiť názor. Bohužiaľ to, že tovar patrí pod obchodné meno predraženého módneho doplnku, je dnes realita.
Apple to začal
Ako náhle začali iphóny a ipady písať svoju históriu, bolo jasné, že žiadne napodobeniny a kópie sa nebudú považovať za to, čo Apple predstavil. Na jednej strane ide o unikátne využitie značky, rozumu a cieľavedomosti. Na strane druhej vzniká nepochopiteľná bariéra predsudkov. Tá je neprekonateľná aj v dnešnej dobe, kedy existuje naozaj fúra značiek a výrobcov, ktorí sú neraz prirovnávaní k spoločnosti Apple ako kopiranti.
Už aj slúchadlá
Dnešná generácia nemá veľké nároky, pokiaľ nejde o značky. Nedávno v Amerike vypuklo šialenstvo, ktoré nezahrňovalo len iphóny, ale aj slúchadlá. Nič by na tom nebolo zvláštne, keby to nedorástlo do takých rozmerov. Posledné modely iphónov sa zbavili konektorov, ktoré zahrňovali spojenie so slúchadlami.
Preto americká firma prišla s nápadom bezdrôtových slúchadiel, ktoré sa jednoducho používajú prostredníctvom bluetooth pripojenia. Takto sa už mnohý nemusia obávať, že by sa im káble niekde zamotali a zničili tak kvalitu a samotnú schopnosť prehrávania.
Čo je naozaj pozoruhodné je fakt, že mladí ľudia berú tento vynález až príliš vážne. Bez pomoci rodičov by si ich často krát nemohli dovoliť, no aj tým zdôrazňujú ekonomické rozdiely u mladých. Bohužiaľ, vlastnenie, či nevlastnenie vecí so značkou Apple sa tak stáva štandardným posudzovaním hodnoty človeka v spoločnosti. Chceme tomu predísť? Určite preto neorientujme naše životy na módne trendy a výstrelky, ktoré sa každý mesiac či rok menia, nehľadiac na jednoduchosť samotného života, ale na zisk z obchodu.